Wybory Samorządowe 2010

wtorek, 23 listopada 2010

Szanowni Mieszkańcy Cichostowa,

To wielki zaszczyt dla mnie, że obdarzyliście mnie Państwo takim zaufaniem. Moja praca udowodniła, że warto. Według wstępnych wyników kandydaci z Cichostowa zdobyli dwa mandaty w Radzie Gminy. Nie mielibyśmy tego bez Państwa głosów!!! Dziękuję za udział w wyborach i dziękuję za poparcie. Przede wszystkim dziękuję internautom, którzy polemizowali ze mną poprzez internet. Słowa podzięki należą się również naszemu cichostowskiemu stronoportalowi! Głosy oddane na moją kandydaturę nie zostały zmarnowane!

Życzę Państwu i sobie, aby dokonany przez nas wybór władz wsi i gminy skutkował poprawą bytu mieszkańców naszej ziemi. Wszystkich zainteresowanych ziemią cichostowską zapraszam oczywiście do odwiedzania jak najczęstszego www.cichostow.pl , gdzie na bieżąco można obserwować moją działalność.


Pozdrawiam serdecznie
Konrad Dąbrowski

2 komentarze:

Unknown pisze...

To może ja pierwsza wystąpię do radnego z zapytaniem:
kiedy będą ogłoszone wyniki Cichokonkursu???

A przy okazji gratuluję wygranej, za kilka lat stanowisko wójta a za 20 pałac prezydencki we Stolycy :)

mieszczka pisze...

Serdeczne gratulacje.Ludzie jednak wiedzą co dobre i kto może być ich przedstawicielem.